неділю, 22 червня 2014 р.

               МОДУЛЬ 3-4

   ЦЕЙ МОДУЛЬ ДОПОМІГ МЕНІ З"ЯСУВАТИ, ЯК МОЖНА ВИКОРИСТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ В ПРОЕКТІ ТА ЗРОЗУМІТИ ПРИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ЗАПИТАНЬ ПРОЕКТУ, А САМЕ: ВИЗНАЧИТИСЯ З ТЕМОЮ, КЛЮЧОВИМИ, ТЕМАТИЧНИМИ ТА ЗМІСТОВИМИ ПИТАННЯМИ. ДОСЛІДНИЦЬКІ ПРОЕКТИ ДОПОМОЖУТЬ ЦІЛІСНО РОЗГЛЯНУТИ ТЕМУ. ЯКУ ЗАПРОПОНУЮ УЧНЯМ.
    ХОРОШЕ ВІДНОШЕННЯ НАСТАВНИКІВ ДОДАЄ ТЕРПІННЯ. СПОКОЮ В ДОСЯГНЕННІ МЕТИ.
В АУДИТОРІЇ ЗАТИШНО. СПОКІЙНО. ПАНУЄ ВЗАЄМОДОПОМОГА. ДОБРОЗИЧЛИВІСТЬ.
 КОЛИ Б НЕ ОЛЯ СЕЛЮКОВА ТА НЕ ОЛЯ ТИМОФІЄВА. ТО ПРИЙШЛОСЬ БИ СКРУТНО.

1 коментар:

  1. Молодець, що опанували себе! Все у вас вийде. Ви гарна учениця. Треба ще навчитися трохи себе хвалити. Вперед! До перемоги! Ці рядки, на мою думку дуже вам підходять: Перетерплю, переболію,
    Перемовчу, перехворію.
    Забуду все і лиш надію
    Залишу в серці тільки мрію.
    Не дам себе перебороти,
    Невдачі гірко пронесу.
    Ні перед ким я не заплачу
    Адже уперту маю вдачу.
    Я на коліна не впаду,
    Я не прохатиму пощади
    Я не віддамся в руки зради
    І те, що хочу я знайду.

    ВідповістиВидалити