МОДУЛЬ 3-4
ЦЕЙ МОДУЛЬ ДОПОМІГ МЕНІ З"ЯСУВАТИ, ЯК МОЖНА ВИКОРИСТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ В ПРОЕКТІ ТА ЗРОЗУМІТИ ПРИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ЗАПИТАНЬ ПРОЕКТУ, А САМЕ: ВИЗНАЧИТИСЯ З ТЕМОЮ, КЛЮЧОВИМИ, ТЕМАТИЧНИМИ ТА ЗМІСТОВИМИ ПИТАННЯМИ. ДОСЛІДНИЦЬКІ ПРОЕКТИ ДОПОМОЖУТЬ ЦІЛІСНО РОЗГЛЯНУТИ ТЕМУ. ЯКУ ЗАПРОПОНУЮ УЧНЯМ.
ХОРОШЕ ВІДНОШЕННЯ НАСТАВНИКІВ ДОДАЄ ТЕРПІННЯ. СПОКОЮ В ДОСЯГНЕННІ МЕТИ.
В АУДИТОРІЇ ЗАТИШНО. СПОКІЙНО. ПАНУЄ ВЗАЄМОДОПОМОГА. ДОБРОЗИЧЛИВІСТЬ.
КОЛИ Б НЕ ОЛЯ СЕЛЮКОВА ТА НЕ ОЛЯ ТИМОФІЄВА. ТО ПРИЙШЛОСЬ БИ СКРУТНО.
Молодець, що опанували себе! Все у вас вийде. Ви гарна учениця. Треба ще навчитися трохи себе хвалити. Вперед! До перемоги! Ці рядки, на мою думку дуже вам підходять: Перетерплю, переболію,
ВідповістиВидалитиПеремовчу, перехворію.
Забуду все і лиш надію
Залишу в серці тільки мрію.
Не дам себе перебороти,
Невдачі гірко пронесу.
Ні перед ким я не заплачу
Адже уперту маю вдачу.
Я на коліна не впаду,
Я не прохатиму пощади
Я не віддамся в руки зради
І те, що хочу я знайду.